Update noodzakelijk om de goede werking van uw navigatiesysteem te garanderen.
De positie van de auto in je Carminat TomTom blijft ongewijzigd en de navigatie werkt niet meer.
Controleer het chassisnummer.
Waar kan ik mijn chassisnummer vinden?
De toegang tot en het gebruik van de website RENAULT EASY CONNECT vereisen dat bepaalde gegevens worden verzameld, in het bijzonder persoonsgegevens. De persoonsgegevens worden verwerkt door Renault Nederland N.V. ("Renault"), in hoedanigheid van verwerkingsverantwoordelijke. Het identificatienummer van uw auto (chassisnummer), is nodig om u in staat te stellen de update te downloaden en voor statistische doeleinden in verband met het downloaden. Renault neemt alle fysieke, technische en organisatorische maatregelen om de veiligheid en vertrouwelijkheid van persoonsgegevens te waarborgen, in het bijzonder om deze te beschermen tegen verlies, onopzettelijke vernieling, wijziging en onbevoegde toegang. Met het oog op het bovenstaande doel mogen persoonsgegevens worden doorgegeven aan de juridische entiteiten van de Renault Groep, haar partners en haar leveranciers, voor zover dit noodzakelijk is om de aan hen toevertrouwde taken uit te voeren. Volgens de huidige regelgeving heeft u recht op toegang tot uw persoonsgegevens, het recht om te verzoeken om incorrecte, onvolledige of verouderde gegevens te rectificeren bij te werken of te verwijderen en, onder voorbehoud van een gegronde reden, bezwaar te maken tegen het verwerken van gegevens die op u betrekking hebben, door contact op te nemen met Renault Klant Relaties – Postbus 75784- 1118 ZX Schiphol of via contact-klant@renault.nl. Voor meer informatie over de wijze waarop Renault persoonsgegevens verwerkt, en de rechten die u daarbij hebt, raadpleegt u de Privacyverklaring [www.renault.nl/privacy].